Поліція вкотре закликає громадян бути обачними та пильними під час телефонних розмов з незнайомцями, особливо, коли останні починають випитувати ваші персональні дані.
Так, на минулих вихідних троє мешканців області стали жертвами телефонних аферистів, які представлялися працівниками банківських установ. Наразі правоохоронці проводять відповідні заходи, щоб встановити особи зловмисників та притягнути їх до відповідальності.
Вчора в поліцію міста Каховка звернувся 23-річний місцевий житель. Він розповів, що йому на мобільний телефон зателефонувала невідома жінка та представилась працівником банку. Вона повідомила, що банківська картка чоловіка заблокована, а для її розблокування необхідно назвати реквізити. Заявник назвав усі дані своєї картки, після чого з його банківського рахунку були списані понад 36 тисяч гривень.
Таким же чином двоє мешканців Нової Каховки віддали шахраям 66 тисяч гривень.
Шановні громадяни! Поліція Херсонщини в черговий раз закликає бути більш обачними та не довіряти особам, які намагаються дізнатися реквізити ваших банківських карток. Попередьте своїх батьків, родичів, сусідів, особливо літнього віку, про такий вид шахрайства! Якщо вам телефонують незнайомці і говорять про заблокування вашої банківської картки та намагаються дізнатися PIN-код картки, CVV код або інші реквізити – це шахраї. Співробітники банку ніколи під час розмови не запитують ці дані. Якщо ви маєте сумніви, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник - запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону. Після цього ви зрозумієте з ким розмовляєте – з шахраєм чи ні.
Відділ комунікації поліції Херсонської області