вул. Лютеранська, 4, м. Херсон, 73003
тел.: +380 552 45 90 01; +380 552 45 90 02 та +380 552 22 55 02
e-mail:
[email protected]

для запитів ЗМІ: [email protected]
запити на отримання публічної інформації: [email protected]
для електронних звернень громадян: [email protected]
28.06.2017
Червень   2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627
28
2930
дата з:
по:


Головна » Новини » Всі новини

Поліцейські швидше реагуватимуть на повідомлення громадян завдяки новоствореному Ситуаційному центру Головного управління Національної поліції в Херсонській області (ФОТО)
14.06.2017 | 13:09

У Головному управлінні Нацполіції в Херсонській області розпочав роботу Ситуаційний центр. Він оснащений сучасною інформаційно-комп’ютерною системою. Його працівники пройшли спеціальну підготовку. Вони у цілодобовому режимі забезпечують оперативне реагування на заяви і повідомлення громадян про злочини та інші правопорушення, управляють та координують дії усіх служб та підрозділів поліції Херсонської області.

У центрі працюють аналітична група, диспетчерський пункт та чергові. Вони обробляють та аналізують великий обсяг інформації, миттєво реагують на усі повідомлення громадян, яких за добу надходить майже 600, а також управляють всіма нарядами поліції в місті та скеровують їх на місце скоєння злочину чи правопорушення.

Як зазначив очільник поліції Херсонщини Артур Мєріков, робота Ситуаційного центру дозволяє тримати під контролем криміногенну обстановку в області, вчасно помічати та припиняти правопорушення.

Робочі місця працівників оснащені комп’ютерною технікою, телефонним та радіозв’язком. Зала аналітиків Ситуаційного центру обладнана 3-ма відеопанелями, на які виведено зображення з 30 камер відеоспостереження у громадських місцях Херсона. Кожен працівник центру може відстежувати оперативну обстановку завдяки електронній карті міста, де видно місцезнаходження та пересування усіх патрулів. Диспетчери можуть вчасно помічати вуличні правопорушення, слідкувати за порядком під час масових заходів та відстежувати ситуацію у найбільш криміногенних районах міста.

Обладнано кімнату відеоконференцзв’язку, у якій, в разі надзвичайних ситуацій чи у випадку ускладнення оперативної обстановки, керівництво обласного главку поліції зможе зв’язатися Національною поліцією України та Ситуаційними центрами інших областей для оперативного інформування та узгодження дій.

Варто зазначити, що аналітики центру збирають та аналізують інформацію з усіх джерел, а не лише повідомлення громадян. Це дозволяє керівництву обласного главку поліції якнайшвидше приймати рішення по вирішенню різних ситуацій: можливих заворушень під час масових заходів, затриманню злочинців. Це дозволяє тримати під контролем публічну безпеку, особливо у курортних районах, а також під час надзвичайних ситуацій (наприклад, локалізації лісових пожеж у літній період).

Відділ комунікації поліції Херсонської області

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку
24.06.2017 | 09:57 ПРЕС-РЕЛІЗ
23.06.2017 | 09:39 ПРЕС-РЕЛІЗ
15.06.2017 | 09:27 ПРЕС-РЕЛІЗ
09.06.2017 | 09:07 ПРЕС-РЕЛІЗ