За цей час надійшло понад 1,7 мільйона викликів громадян. Переважна більшість звернень належали до компетенції поліції.
За номером 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб. Це значно пришвидшує процес реагування, а відтак підвищує рівень безпеки громадян.
Фахівці лінії володіють іноземними мовами, а також приймають виклики жестовою мовою у режимі відеодзвінка. Оператори вже опрацювали близько 14,3 тисяч таких звернень.
Зараз номер доступний для мешканців Києва і Київської області, а також Вінницької, Житомирської, Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Івано-Франківської, Закарпатської, Черкаської та Чернігівської областей. Працюємо над тим, щоб масштабувати роботу лінії і запустити її в інших регіонах.
Впроваджуємо європейські стандарти та продовжуємо забезпечувати швидке та ефективне реагування на екстрені виклики!
Департамент комунікації МВС