Портал в режимі тестування та наповнення
Меню

Як подавати звернення


Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» 
та записується (реєструється) посадовою особою.

Для звернень громадян

e-mail:  [email protected]  

forma-el-zvernennia.docx

Які бувають види зверень:

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.


Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.


 

Письмове звернення

  1. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використ

Види звернень

Пропозиція або зауваження

Звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява або клопотання

Звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга

Звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Запит на публічну інформацію


Інформація на запит надається безкоштовно. Проте у випадку, якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом понад 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання або друк.

Для запиту на отримання публічної інформації

e-mail:  [email protected]  

Завантажити шаблон листа

Особистий прийом громадян


Конституція України гарантує кожному право направляти письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та їх посадових і службових осіб. Керівники та інші посадові особи органів державної влади регулярно, у встановлені дні та години проводять особистий прийом громадян. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються і розглядаються в тому ж порядку, що й письмові звернення. З 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан, у зв’язку із чим, з метою запобігання проникненню на територію Національної поліції України сторонніх осіб, недопущення пронесення вибухонебезпечних предметів, будівлі і територія Національної поліції перебувають під посиленою охороною. У приміщенні Приймальні громадян відсутнє укриття, куди під час проведення особистого прийому могли б пройти громадяни при оголошенні сигналу «Повітряна тривога». Згідно з роз’ясненнями щодо розгляду звернень в умовах воєнного стану, розміщеними на офіційному сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини https://bit.ly/487YVwN, на можливість реалізації окремих прав заявників можуть вплинути встановлення посиленої охорони та особливого режиму роботи органу влади, встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження свободи пересування, а також руху транспортних засобів. З огляду на впровадження таких та інших безпекових заходів права заявників на особистий прийом керівниками та іншими посадовими особами органів державної влади, право бути присутнім при розгляді заяви чи скарги тощо можуть зазнати обмежень. Враховуючи викладене, особистий прийом громадян у Національній поліції України тимчасово не здійснюється. Разом з тим, громадянам забезпечена можливість реалізації права на звернення шляхом подання усних або письмових звернень визначеними способами.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux