На сьогоднішній день дзвінок від псевдопрацівника банку залишається одним з найпоширеніших видів шахрайства на Херсонщині. Нажаль, деякі громадяни й досі довіряють телефонним аферистам та дозволяють дочиста спустошити власні рахунки. Так, за минулу добу в поліцію Херсонщини звернулись двоє мешканців області, яких ошукали псевдопрацівники банківських установ. Загальна сума завданих громадянам збитків становить 60 тисяч гривень. Поліція закликає громадян бути більш обачними під час телефонних розмов з незнайомцями.
Так, в чергову частину Голопристанського відділення поліції звернулась 49-річна мешканка с. Рибальче. Жінка розповіла, що їй на мобільний зателефонував незнайомець, який представилася працівником служби безпеки банку. Він повідомив, що хтось намагався зняти з картки жінки гроші і банк був вимушений заблокувати картку. Далі незнайомець запропонував розблокувати картку і попросив заявницю назвати свої особисті данні, номер картки та PIN-код. Жінка назвала усі необхідні реквізити, після чого з її рахунку зникли 40 тисяч гривень.
В такий же спосіб «банківські» шахраї ошукали й 41-річну мешканку Нової Каховки. Аферисти зняли з картки жінки 20 тисяч гривень.
Шановні громадяни! Поліція Херсонщини в черговий раз закликає бути більш обачними та не довіряти особам, які намагаються дізнатися реквізити ваших банківських карток. Попередьте своїх батьків, родичів, сусідів, особливо літнього віку, про такий вид шахрайства! Якщо вам телефонують незнайомці і говорять про заблокування вашої банківської картки та намагаються дізнатися PIN-код картки, CVV код або інші реквізити – це шахраї. Співробітники банку під час розмови не запитують ці дані. Якщо ви маєте сумніви, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник - запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону.
Відділ комунікації поліції Херсонської області