Щодня поліція Херсонщини реєструє заяви, пов'язані з шахрайством із банківськими рахунками. Аферисти телефонують, називаються працівниками соціальних служб і фінансових установ, дізнаються реквізити карток та знімають усі заощадження.
Це один із найбільш розповсюджених видів шахрайств і черговими жертвами стали двоє жителів Херсона. 72-річній жінці зателефонував невідомий і розповів, що її картку буде заблоковано, якщо заявниця не назве останні чотири цифри картки. Жінка виконала цю умову, після чого їй надійшло повідомлення про зняття з рахунку 31 тисячі гривень.
Так само втратив свої заощадження і 66-річний херсонець. Йому зателефонували нібито з банку і сказали, що шахраї намагаються зняти з його рахунку кошти. Щоб заблокувати картку, необхідно назвати останні чотири цифри, CVV код та термін дії картки. Коли чоловік виконав ці умови, з його рахунку зникло 16 тисяч гривень. За усіма фактами поліція відкрила кримінальні провадження.
Шановні громадяни! Якщо вам зателефонує невідома особа та повідомляє про заблокування картки чи намагання сторонніх зняти кошти з вашого рахунку, радимо:
- одразу ж перервіть розмову та особисто зателефонуйте оператору кол-центру вашого банку (номер гарячої лінії вказаний на вашій картці чи на офіційних сайтах банків);
- не називайте паролі входу до вашого електронного кабінету або мобільного додатку;
- за жодних обставин не повідомляйте будь-які конфіденційні дані банківської картки, працівники банку ніколи не телефонують і не питають про це;
- не відповідайте на SMS-повідомлення, надіслані нібито від банку, в яких вас просять надати персональну інформацію. Також не переходьте за посиланнями, які отримали у SMS-повідомленні, месенджері нібито від банку. Не дайте себе ошукати!
Відділ комунікації поліції Херсонської області