Поліція Херсонщини застерігає: оплачувати онлайн-покупки слід тільки після отримання товару
Понад півсотні тисяч гривень втратили херсонці за останні сім днів в результаті здійснення онлайн-покупок. Поліція радить громадянам бути більш обачними, аби зберегти свої гроші.
Зокрема, до поліції звернувся 45-річний житель Центрального району Херсона. Він повідомив про те, що в одній із соціальних мереж на сторінці начебто інтернет-магазину обрав для покупки смарт-годинник і перерахував за нього 17300 гривень. Але одразу після цього псевдопродавець перестав відповідати на повідомлення і заблокував заявника.
Так і 29-річний житель обласного центру на онлайн-платформі з продажу товарів обрав для покупки мобільний телефон. Чоловік перерахував на номер вказаної в оголошенні банківської картки 3987 гривень, проте покупку свою так і не отримав.
А 29-річна жителька Корабельного району на одному з сайтів обрала для покупки дитячу коляску. «Продавець» надіслав їй посилання для здійснення переказу коштів, жінка перейшла за ним і після цього з її банківської картки зникли 29999 гривень.
За цими фактами відкриті кримінальні провадження та наразі поліцейські вживають заходів зі встановлення осіб, причетних до шахрайств.
Вкотре наголошуємо: щоб не стати жертвою подібних схем шахрайства, слід скористатися усіма можливими засобами, аби перевірити продавця на доброчесність та дізнатися його рейтинг довіри. Не можна довіряти занадто низьким цінам на товари, а слід обов’язково спочатку порівняти вартість з іншими інтернет-магазинами або сайтами з продажу товарів. І головне – оплату замовленого товару необхідно здійснювати лише після його отримання та перевірки на відповідність.
Будьте пильними, не дайте себе ошукати!
Відділ комунікації поліції Херсонської області
